divendres, 11 de maig del 2018

Nàufraga



Resultat d'imatges de mala mar
Nàufraga.,
en aquest mar que reconec,
aquest mar que m'acull i que m'ofega,
una vegada i una altra.

Quanta pell més,
deixarà el cos estavellat,
damunt les roques que em tallen?
Afilades puntes de pedra, talment ganivets.

Tornar una vegada i una altra;
per sobreviure,
o per anar morint.
En el desig inconfès d'anar acabant.

No trobar una balisa on aferrar-me,
o trobar només aquella, la de sempre,
la que et permet viure,
la mateixa que et va matant.

1 comentari:

  1. Em reconec, jo també nàufraga motles vegades. No sempre.
    Hi ha moments de naufragi i moments de salvament i seguretat. Tornaran els bons moments, fins i tot sense cap balisa concreta on aferrar-te.

    ResponElimina

Qui vol mirar pel forat del pany?