divendres, 8 de setembre del 2017

Comencem



Pel forat del pany, és un blog que neix de la mà d'una persona extraordinària i extraordinàriament generosa.

Des de fa uns anys, la Carme, forma part de la meva vida.

Diu el diccionari que quelcom és essencial quan, existint en un, el fa ser allò que és i que esdevé necessari per mantenir la seva identitat.
La Carme per mi, és aquest quelcom.



Poder compartir un blog amb ella és un regal preciós que des d'aquesta seva generositat que us deia més amunt, ha posat a les meves mans.
És un regal i un repte engrescador, que prenc feliç.



Aquest blog, voldria ser un mosaic d'imatges i paraules.
La immensitat de les coses la trobem, a vegades, en la concreta expressió de la seva senzillesa.
Aquí trobareu imatges senzilles de llocs quotidians que a voltes ens passen davant els ulls i no endevinem a mirar-les.
Potser si fóssim capaços de contemplar-les pel minúscul espai que dibuixa el forat d'un pany, en veuríem el detall, l'ànima de les coses, i allò que ens envolta, ens parlaria. 


Mil vegades gràcies, Carme.



mònica

1 comentari:

  1. Estic segura que exageres i que no mereixo tot això que em dius. Moltíssimes gràcies, per expressar-ho amb tanta vehemència.

    Tenir un projecte lúdic i literari amb tu, em fa il·lusió, m'agrada i em diverteix. Tu necessitaves un espai per penjar les teves darreres poesies i ha estat el detonant que ens ha dut a fer aquest blog.

    És el teu blog, Mònica, encara que el compartim i quan jo em vegi capaç de dibuixar les teves fotos i seguir els teus poemes, ho faré. I penjaré posts també.

    Una bona manera de compartir dèries. Tenir dèries d'aquesta mena és molt bo, molt sa i molt necessari.

    Que tinguem un bon i llarg viatge blocaire, bonica.

    ResponElimina

Qui vol mirar pel forat del pany?